Kiinni leikkaamisesta
Sivu 1 / 1
Kiinni leikkaamisesta
Omistan 50 kuutioisen Derbi Senda DRD Pron vm 2006, joka nyt nähtävästi on jollain tapaa leikannut kiinni. Tarvitsisinkin apua vian paikantamiseen.
Itse kiinni leikkaaminen tapahtui pienen kaasuttelun jälkeisellä tyhjäkäynnillä, kuului vain poksahdus/paukahdus ja mopo sammui siihen paikkaan.
Käynnistyspoljin ei painunut enää alas ja työntämällä käynnistäessä 2 vaihde päällä takapyörä ei liikkunut, vaan pysyi lukkiutuneena.
Availin mopoa ja mäntä ja sylinteri ovat kunnossa, tosin mäntä ei siis liiku ylös taikka alas. Johtuisiko vika sitten esimerkiksi joidenkin rattaiden väärin käyttäytymisestä?
Vaihteistoöljyä oli vain n. 400ml, kun ohjemäärä oli 650ml, voisiko tämä liittyä asiaan?
Vaihteet kyllä toimivat (ainakin vapaalle ja vaihteelle).
Joten jos kellään olisi minkäänlaista ideaa missäpäin konetta kiinnileikkaaminen on tapahtunut, tai muuta neuvoa, arvostaisin apua!
-Uransa alussa oleva mopoinsinööri
Itse kiinni leikkaaminen tapahtui pienen kaasuttelun jälkeisellä tyhjäkäynnillä, kuului vain poksahdus/paukahdus ja mopo sammui siihen paikkaan.
Käynnistyspoljin ei painunut enää alas ja työntämällä käynnistäessä 2 vaihde päällä takapyörä ei liikkunut, vaan pysyi lukkiutuneena.
Availin mopoa ja mäntä ja sylinteri ovat kunnossa, tosin mäntä ei siis liiku ylös taikka alas. Johtuisiko vika sitten esimerkiksi joidenkin rattaiden väärin käyttäytymisestä?
Vaihteistoöljyä oli vain n. 400ml, kun ohjemäärä oli 650ml, voisiko tämä liittyä asiaan?
Vaihteet kyllä toimivat (ainakin vapaalle ja vaihteelle).
Joten jos kellään olisi minkäänlaista ideaa missäpäin konetta kiinnileikkaaminen on tapahtunut, tai muuta neuvoa, arvostaisin apua!
-Uransa alussa oleva mopoinsinööri
Derbaaja- Viestien lukumäärä : 1
Join date : 02.10.2012
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa